dijous, 6 de setembre del 2012

Recomanacions :: La bona música de MGMT

Time to pretend
Àlbum: Oracular Spectacular
Grup: MGMT
Any d'edició: 2006
Posem una miqueta de música a aquesta tarda de dijous. No em canso mai d'escoltar la cançó Time to pretend dels joves MGMT, un grup americà de rock psicodèlic que ja fa temps que vaig descobrir. No us perdeu aquesta cançó que ens parla de fer-se gran, de la llibertat, de la fugida endavant. També us recomano el disc sencer Oracular Spectacular. 


De moment, aquí teniu un vídeo amb la cançó subtitulada. 


1 comentaris:

Olga Xirinacs ha dit...

Moltes gràcies per la teva visita al meu blog, hi ets ben rebut, Roger. Aquí a muntanya no puc obrir ni youtubes ni pps., però aviat serem als quarters d'hivern i faré les paus.
Llibre electrònic en té la meva filla i n'està molt contenta per tots els avantatges sobretot de pes en viatge i de regulació de lletra.
Sempre hi haurà els autors que els escriuran i penso que contribuirà a l'expansió de la literatura, la bona, la dolenta i la mitjaneta.



“Amb 22 anys era la primera vegada que vivia fora de casa i allà, enmig de parcs, bicicletes, ponts, gent de tot arreu, residències d’estudiants, coffeshops, festivals de rock i festes vaig veure que volia fer alguna cosa creativa a la vida”.


Roger Tartera.

També al facebook i al twitter.
Amb la tecnologia de Blogger.

Que es cremin els cossos

Que es cremin els cossos
Que es cremin els cossos. Editorial Alrevés, Barcelona 2011. Última novel·la publicada

Arxiu del blog

Seguidors

Visites

. : : Visites: